Vragen? Bel ons dan  phone
menu

Verkorte levervoorwaarden:

Bestellingen:

Onze adviseurs doen hun best een voor u het juiste advies te geven en / of een correcte order te maken. Echter bent u uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor uw bestellingen. Controleert u dan ook altijd of alles klopt voordat u akkoord gaat. Claims n.a.v. onvolledigheden kunnen daarom ook niet gehonoreerd worden.

 

Bestel altijd voldoende afhankelijk van het product. Bij bestratingen en (tuin)tegels doet u er verstandig aan om tot 10% extra te bestellen i.v.m. mogelijke breuk en knip- c.q. snijverlies.

Bij het bestellen van maatwerk en/of niet standaard voorraad producten vragen wij een aanbetaling van ten minste 10%.

Bezorgingen:

Kijk na ontvangst van het geleverde goed of het aantal klopt en op beschadigingen. Incomplete en/of beschadigde leveringen dienen binnen 24 uur schriftelijk gemeld te worden.  Als u de artikelen zonder controle toch verwerkt kunt u nadien geen claims meer indienen op onvolkomenheden. Indien u een product verwerkt met een gebrek welke u redelijkerwijs voor verwerking had kunnen constateren vervalt de garantie en wordt het product niet retour genomen of worden geruild. Over het algemeen geldt de regel: verwerken is accepteren. Klachten dient u schriftelijk te melden (kan ook per email). Met een duidelijke omschrijving van de klacht, factuurnummer en leveringsdatum. Waar mogelijk graag uw klacht onderbouwd met duidelijke foto’s. Heeft u bijvoorbeeld materialen geleverd gekregen die kapot zijn, dan kunt u het beste hier direct een foto van maken (het liefst in de verpakking of onaangeraakt op de pallet). We doen ons best om de klacht zo snel mogelijk af te handelen. Het kan echter zijn dat dit wat langer op zich laat wachten aangezien we hiervan vaak afhankelijk zijn van onze toeleveranciers.

Leveringen geschieden doorgaans met een vrachtauto oplegger van ca. 18 meter lang. Lossen gebeurt voor het huis aan de verharde weg op een goed te bereiken locatie. Materialen kunnen maximaal 3 – 4 meter naast de vrachtauto worden gelost. Indien de locatie niet bereikbaar is met een oplegger dan is het mogelijk om tegen meerprijs een kleinere vrachtauto te laten komen. Deze heeft ongeveer de afmeting van een vuilnisauto. Wenst u de materialen op een andere locatie gelost te hebben (bijvoorbeeld achterom) dan zal dat altijd worden beoordeelt door de chauffeur ter plaatse. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.

Betaling:

U kunt bij bezorging op locatie pinnen. Dit geniet de voorkeur. Let dan wel op een eventueel pinlimiet wat door uw bank ingesteld kan zijn. Vraagt u een wachtwoord aan, dat kunt u op de account pagina ook de betaling via iDeal voldoen. Doet u de betaling vooraf aan de levering, dan vindt u deze mogelijkheid bij “Mijn bestellingen”. Zij de producten reeds geleverd, dan vindt u deze mogelijkheid onder “ Mijn facturen”.

Retourneren:

Speciaal bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Voorraadproducten kunnen binnen 8 dagen na aankoop geruild worden. Wij geven geen contant geld retour. Mocht u recht hebben op retour maar u heeft geen behoefte aan een vervangend artikel dan kunt u kiezen voor een tegoedbon. Deze is één jaar geldig en kan gebruikt worden op al onze filialen. Artikelen die retour gebracht kunnen worden zijn voorzien van een *. U bent er zelf voor verantwoordelijk dat het product op 1 van onze vestigingen retour gebracht wordt. Indien wij een product retour moeten halen worden de hiervoor gemaakte kosten in mindering gebracht.

Algemene Voorwaarden

Lees hier onze algemene voorwaarden
 

Actie Voorwaarden

Lees hier onze actie voorwaarden