Bestellen & Bezorgen
Bestellen
Wij werken er hard aan om het zo eenvoudig en duidelijk mogelijk voor u te maken. Daarom kunt u bij ons bestellen hoe u dat het liefste doet; op de bank, via de telefoon of bij ons in de winkel. Het werkt allemaal met elkaar in 1 eenvoudig systeem. Advies over een bestelling of producten geven wij u graag tijdens de kantooruren. U kunt dan met ons chatten, emaillen, bellen of koffie drinken. Ook met andere vragen kunt u bij ons terecht. Hebben we het antwoord niet direct paraat, dan zoeken we het voor u uit. Dat is de service waar wij voor staan.Offerte ontvangen?
Misschien heeft u wel al een idee wat u wilt maar wilt u onze aanbieding vergelijken met een conculega, dan stellen we een vrijblijvende offerte voor u op. Deze krijgt u naar wens helemaal gespecificeerd op detail niveau of globaal, laat ons weten wat u het fijnst vindt. Wilt u de offertes vergelijken? Leg ze bij ons neer en we helpen u er mee. Natuurlijk zijn wij er van overtuigd dat we u altijd het beste aanbod kunnen geven.Bezorgingen
De bezorgkosten die automatisch worden berekend zijn gebaseerd op uw postcode of op het soort product. Bestelt u een combinatie van diverse grote tuinartikelen, dan is het verstandig dat wij dit allemaal bij u op locatie en op maat afleveren. In andere gevallen laten wij een externe transporteur een pallet bij u afleveren of sturen we het per post naar u toe. In het besteltraject worden de beste opties voor u automatisch weergeven. Kies gewoon wat u het beste en voordeligste uitkomt.Ons transport op maat wordt op de dag afgeleverd die samen wordt afgesproken. In verband met een complexe planning kunnen wij pas 1 werkdag voor levering een indicatie geven in welk dagdeel de producten geleverd zullen worden. U kunt ons 1 dag voor levering bellen om deze indicatie te ontvangen.